sobota, 17 sierpnia 2013

roździał 01 część 1/tata się zgodził i tajemniczy chłopak


                                        Violetta


dzisiaj mam zamiar powiedzieć tacie o studio.Zeszłam na dół i zobaczyłam Jade która biega po całym domu w sukni ślubnej z jednym butem. ZA NIĄ Matias.

Weszłam do gabinetu

-Hej tato
-Cześć Violu
-Tato jak szłam z Ramallo to zobaczyłam wielą szkołę Studio 21
mogę do niej chodzić??
-mm pomyśle
-ale tato prosze
-no dobrze
-och dziękuje

przytuliłam tatę i wyszłam z jego gabinetu


Jade przyszła do mojego pokoju z bardzo wesołą minką

-Violu będziesz miała przyjaciele
-ale jakiego??
do mojego pokoju wszedł chłopak z czarnymi włosami


 

                                                               ****

Przepraszam że roździał krótki ale pisałam w pośpiechu dziś może będzie jeszcze druga część
prosze was kto przeczytał jech              k o m e n t u je!

mam jeszcze jedno pytanie mógłby mi ktoś zrobić tło?? i jak sie robi zakładki naprzykład bohaterowie??
na koniec jeszcze gif   Violi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz