piątek, 16 sierpnia 2013

Rożdział 0/Poznanie


                                                                    Violetta

Mam na imię Violeetta i mam 16 lat. Wróciłam właśnie z Madrytu do mojego rodzinnego miasta Buenos Aires. Chodze z Ramallo po mieście i właśnie zauważyłam wielką szkołę Studio 21. Jest do bardzo duża szkoła i na pewno muzyczna poniważ wszyscy tam śpiewają i tańczą.
-Ramallo bardzo bym chciała zobaczyć tą szkołę
-dobrze Violu idź zobaczyć ja już po woli pójd w stronę domu.

Weszłam do studia. Przez przypadek wpadłam na bardzo przystojnego chłopaka

-Oj przepraszam Cię. powiedziałam
-Nic się nie stało to moja wina. Jestem Leon
-A ja Violetta. uczysz się tutaj??
-Tak a ty??
-Bardzo bym chciala
-w Poniedziałek są przesuchania możesz się zapisać.
-Bardzo chętnie.
-Muszę już iść bo spóźnie się na zajęcia. Narazie!
-Pa


O Boże chyba sie zakochałam




                                                                      Leon

Nie no nie mogę. Zakochałem się. Nie mogę uwierzć ze Violetta  zawróciła w głowie!



                                                                      ****
Wiem że rodździał krótki i bezenzu. ale dopiero zaczyna i obiecuję ze się rozkrece. rozdzial bedzie jutro albo w Poniedziałek.
p.s. przepraszam za błedy ortograficzne.

4 komentarze:

  1. ALE JA CHCE DZIŚ! MOŻE BYĆ KRÓTKI ALE DZIŚ!
    A i zapraszam do mnie: http://vilumystory.blogspot.com/ .
    A i oby tak dalej bo idzie Ci świetnie.
    ~Dream

    OdpowiedzUsuń